Reklama
  • Piątek, 23 października 2015 (11:05)

    Jak obniżyć poziom cukru?

Zdjęcie

/Mat. Redakcyjne
/Mat. Redakcyjne

Jedz kaszę jaglaną, kukurydzianą, pieczywo pełnoziarniste, kapustę, cukinię, bakłażany, groszek, soczewicę, seler, kalarepę, fasolkę szparagową (wypij wodę po jej ugotowaniu).

Garść strąków fasoli wrzuć na litr wrzątku, gotuj 1-5 minut, zasyp łyżką pokrzywy, 2 łyżkami liści czarnej jagody i ziela rutwicy. Odstaw, aż naciągnie, odcedź, podziel na 3 porcje. Pij przed jedzeniem co drugi dzień.

Reklama

Przyprawiaj dania cebulą, kminkiem, majerankiem, bazylią, miętą, kozieradką.

Pij soki z marchwi, selera, buraka, jabłek, jeżyn i napary z liści czarnego bzu, perzu, korzenia mniszka.

Chwila dla Ciebie
Więcej na temat:gar | poziom cukru | poziom wody

Zobacz również

Twój komentarz może być pierwszy

Zapoznaj się z Regulaminem
Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.